niedziela, 31 stycznia 2010

Reklama

Uwaga, uwaga! Ponieważ nasz blog z czasem zyskuje na popularności(wiem, że nie jest on ani trochę sławny, ale jednak odwiedza go troszkę osób)-mamy już ponad 800 wejść postanowiłyśmy przypomnieć o opcji reklam. Są one tanie(tak sądzę) w porównaniu do innych blogów.

Cennik:
1.cały post o reklamie-10sd (bez terminu końcowego)
2.link z boku bloga-5sd (na miesiąc)
3.umieszczenie ramki z Twoją podobizną po prawej stronie bloga(tak jak ma to:agusia_aga22, Kathrine.F-F. i Elizabeth_26)-20sd (na 2 tyg)



Wszystkich chętnych proszę o zgłaszanie się na stardollowe konto którejś z właścicielek.

Alternatywa

Mimo, że moja dolka(Elizabeth_26) już od dłuższego czasu jest ss, męczy mnie to, że na stardollu coraz ciężej jest przetrwać bez wykupywania opcji superstar. Dlatego postanowiłam przygotować alternatywne opcje stroi dla superstar. Przerobiłam stylizacje tak, że teraz nawet nie ss mogę wyglądać modnie i stylowo.

1. Francja Elegancja-w obu stylizacjach bazą stroju są czarne dzwony i czarny top. Do tego dodajemy różowe dodatki(trochę kobiecości nikomu nie zaszkodziło).

Dla ss (cena 22sd) Dla nie ss (cena 17sd)



2. Barbie-w obu stylizacjach najważniejszym elementem jest spódnica i różowe rajstopy. Stylizacja lekko przesłodzona(celowo), ale to dlatego, że sporo osób na stardollu takie lubi :)

Dla ss (cena:16sd) Dla nie ss (cena: 15sd)


3. Zrobiony na szaro-biało-szare spodnie, szary sweter/tunika i do tego pasujące buty. Bardzo fajne połączenie i wcale nie dla szarej myszki!

Dla ss (cena: 22 sd) Dla nie ss (cena: 14sd)

Każda stylizacje "dla nie ss" jest tańsza od tej "dla ss"
Mam nadzieję, że spodoba Wam się ten post, bo pracowałam nad nim prawie 2 godziny :)

piątek, 29 stycznia 2010

CHASTWO!!!!








Taki komunikat pojawił się dzisiaj tym wszystkim, którzy codziennie grali w gry graj& zarabiaj i zdobywali w nich po 5sd. Już sama nie wiem co myśleć, najpierw zabierają nam jednego sd, teraz ograniczają wpływy z gier, a co będzie za parę miesięcy? Zlikwidują graj&zarabiaj? :/

środa, 27 stycznia 2010

Goryl


Nie wiem jak wy, ale ja uwielbiam małpy! To moje ulubione zwierzaczki, takie inteligentne, a zarazem delikatne i słodziutkie :)

Stardoll chyba też je lubi, bo umożliwił nam opcję zaadoptowania własnego gorylka :) Akcja trwa przez cały rok i w każdym miesiącu będzie można zaadoptować nowe zwierze.

Wystarczy wejść na stronę www.stardoll.com/pl/campaigns/endangered-species/ i kliknąć "zaadoptuj mnie".



PS. Już wszyscy wiecie o nowych fryzurach na stardoll(niestety tylko dla ss, co uważam za ogromną dyskryminację), więc nie pisałam o nich na blogu. Nawet fajne są niektóre z nich :)

wtorek, 26 stycznia 2010

Darmówki?

Wiecie co?
Wchodzę dzisiaj do apartamentu, a tam dwa prezenty od admina ^^
rozpakowałam je, a tam ptaszek i klatka :D






Nie mam pojęcia skąd one się tam wzięły, bo nie logowałam się na żadnych zagranicznych stronach itp. Może to po prostu miły gest admina? ;P

EDIT: DARMÓWKĘ DOSTALI CI, KTÓRZY POŁĄCZYLI SWOJE KONTO Z TWITTEREM :D

poniedziałek, 25 stycznia 2010

Takie tam :)

Kilka informacji:

1. W dzisiejszym dniu dziewczyna z Polski zdobyła II miejsce w konkursie na covergirl. Cały sztab bloga kieruje gratulacje do julisia-isia!
3. Zapraszam do brania udziału w sondzie widocznej po lewej stronie bloga. Za wszystkie głosy dziękujemy :D


niedziela, 24 stycznia 2010

Vanilea



Strój:
Strój nie przypadł mi do gustu. Założenie długiej koszuli na sukienke, dla mnie wygląda dobrze.
Ocena: 6

Twarz:
Masz bardzo ładną twarz. Mimo że te oczy troszkę dziwnie wyglądają, ale ty je świetnie pomalowałaś.Jedynie te włosy ociupinkę mi przeszkadzają
Ocena:9,5

Pokoje:
Masz zmysł architektoniczny. Pokoje są cudowne!!! Ach chciałoby się mieć podobne.
Ocena:10

Szafa:
Masz bardzo ładne ubrania. Pozazdrościć:)
Ocena:10

Prezentacja:
Troszkę krótka ni praktycznie nic nie ma w niej o tobie. Za to każdy kto zna angielski napewno Cię zrozumie, za to duży +
Ocena: 8

Album:
Trochę krótki, ale jakość albumu jest poprostu cudowna. Pierwsze strony nie zachęcają do jego oglądania, ale potem.... cudownie.
Ocena:10

Scenerie:
Scenerie bardzo ciekawe. Najbardziej podoba mi się "On the water with roses", bardzo ładna.
Powinnaś zrobić więcej scenerii, ponieważ bardzo ładnie Ci wychodzą

Ocena: 9,5

Suma: 63/70
Super!! Masz bardzo dużo świetnych pomysłów. Popracowałabym troszkę nad strojami. Ale to tylko moja mała uwaga. Rewelacja!!!

karolka342

karolka342

PRZED:

Twarz: Bardzo, bardzo, bardzo podoba mi się Twoja fryzurka i makijaż. Super :) Kokardka delikatnie wszystko podkreśla. Może zdjęłabym ten pieprzyk(po prostu ich nie lubię). Nie podoba mi się też kształt Twojego nosa, ale muszę przyznać, że całość wygląda bardzo fajnie.
Strój Fajny, podoba mi się. Niby na sportowo, ale krawat założony w ten sposób dodaje trochę niechlujności i luzu. Może wybrałabym inny kolor koszuli, bo wzorzysty krawat i taka też koszula razem zlewają się i nie wygląda to tak dobrze jak powinno. Plus za trampki, bardzo w moim guście. Czyli tak, ogólnie nie jest źle, ale trochę za dużo tu wszystkiego.

PO:

Twarz
Oczy podkreśliłam brązową kredką i dość mocno wy tuszowałam rzęsy. Nie zmieniałam fryzury, ale dodałam jej kilka delikatnych, różowych pasemek. A do tego duże wiszące kolczyki. Zdjęłam pieprzyk.

Strój:
Stonowane kolory-fiolet i szary. Nie mogłam się oprzeć i założyłam Ci bluzkę z LE(tak na marginesie to masz całkiem sporo ubrań z LE ;]) i moją ulubioną marynarkę z Elle. Do tego fioletowa torebka i szary kapelusz. Całość prezentuje się bardzo gustownie.

Dziękujemy naszej modelce-karolci342!
Zapraszamy do zgłaszania się do metamorfoz(bez podawania hasła) i ocen :D

sobota, 23 stycznia 2010

Darmóweczka :)

Mam na myśli całkiem ładną niebieską torebkę. Tym razem nie pokażę zdjęcia-będzie niespodzianka :)

Oto jak ją zdobyć:
1. Wchodzimy na stronę kip6.com
2. Wklejamy w okienko taki adres: http://www.stardoll.com/contest/view.php?id=227
3. Logujemy się
4. Wklejamy w okienko taki adres: http://www.stardoll.com/contest/finish.php?id=227

No i prezencik czeka przy szafie :D

piątek, 22 stycznia 2010

Fioletowa sukienka...

Znalazłam kolejną sukienkę, która była na stardollu jak również w realu.
Mowa o fioletowej sukience (Hot Buys) z Rio (18 sd)
W takiej właśnie kreacji wystąpiła Anne Hathaway (sukienka projektu Marca Jacobsa)


Sukienka jest bardzo ładna. Tak więc zachęcam do kupienia, póki jest to możliwe:P

środa, 20 stycznia 2010

Graj&Zarabiaj

Ponieważ blog ten skierowany jest także do najnowszych graczy stardolla, postanowiłam poddać ocenie gry graj&zarabiaj. Jak na razie mamy 5 takich gier:
1.Math Challange(Matematyczne Wyzwanie)
2.Brand Detective(w wolnym tłumaczeniu Pamięciowy Detektyw)
3.Globetrotter(Obieżyświat)
4.Celeb Quiz(Quiz Celebrytów)
5. Celeb Snapshot (Zdjęcia Celebrytów)

Opis i ocena:
1. Gra polegająca na rozwiązywaniu niezbyt trudnych działań matematycznych. Zaczynamy od prostych liczb, gdy już zdobędziemy trochę punktów dochodzą nawiasy i robi się trochę ciężej. Ogólnie gra fajna, wspomagająca szybkie myślenie. Moja ocena:8
2. To najnowsza gra na stardollu. Chodzi o znalezienie podanych słów w rozsypance literowej. Dla ułatwienia co jakiś czas "mruga" pierwsza litera losowo wybranego wyrazu. Ja nie lubię tej gry, może to dlatego, że muszę zagrać kilka razy, żeby zdobyć 5 sd. No, ale mogło być gorzej. Moja ocena:6,5
3. Bardzo przyzwoita gra. Naszym zadaniem jest wybranie sobie jednego z kontynentów i odgadnięcie jak największej ilości państw znajdujących się w tym obszarze geograficznym. Powiem szczerze, że ta gra zagwarantowała mi pewną 5 z geografii na semestr. Przy okazji jak już zgadniemy jakiś kraj pokazuje się nam jego flaga oraz nazwa stolicy(zauważyłam tam już prę błędów, no ale cóż...). Bardzo edukacyjne. Moja ocena:9(to za te błędy)
4. Pokazuje się nam rozmazana twarz jakiejś gwiazdy(która z czasem robi się coraz bardziej wyraźna), a my musimy zgadnąć co to za sława(dla ułatwienia są tylko 3 opcje do wyboru). Nie gram w tą grę zbyt często, bo po prostu mnie nudzi. Moja ocena:6
5. Musimy zrobić zdjęcia gwiazdą. Do tego fotki muszą być jak najlepszej jakości. Nic ciekawego. Moja ocena:5,5

Tak więc zwycięzcą okazał się "Obieżyświat"!!!(Naprawdę serdecznie polecam tą grę!)

Aha i jeszcze jedno. Ciągle zastanawiam się co zrobić, żeby dostać się na listę najlepszych wyników. Przecież, te osoby zdobyły mnóstwo punktów! Według mnie jest to po prostu nie możliwe!

wtorek, 19 stycznia 2010

mascoti1999


mascoti1999

Strój:
Nie mam zastrzeżeń bo strój rodem z wieszaka zciągnięty. Mi się osobiście to podoba bo nie kombinujesz i nie przesadzasz, choć czasami wysil się i spróbuj być kreatywna.
ocena: 9

Twarz:
Delikatnie i skromnie. Super! Nie przepadam za tymi ustami i nosem ale to tylko moja skromna opinia. Zmieniłabym też kolor włosów bo trochę nie pasuje do stroju, ale to też moja taka nie koniecznie się wszystkim podobająca uwaga.
ocena: 9


Pokoje:
Dużo jeszcze nie jest udekorowanych ale te co są: są bardzo ładne. Widać, że pomyślałaś a później dopiero poukładałaś przedmioty na najlepszych dla nich miejscach. Ciuchy poukładane, czyli ład i skład.
ocena: 9,5

Szafa:
Masz bardzo dużo ciuchów i bardzo ładnych. Zdecydowaną większość założyłabym na swoją dollkę. Jedyny minus to to, że ciuchy są w takim małym nieładzie ale może tak wolisz.
ocena: 9,5

Prezentacja:
Prezentacja ok. Nie obraź się ale zdjęcie nie jest najpiękniejsze. Nie dość, że w życiu nie założyłabym takiego szalika do płaszcza to ręce zlewają się z podłogą.
ocena:8,5

Album:
Trochę monotonny i krótki. Nie będę ukrywać nudny. Ocena na zachętę zrób coś z tym.
ocena:7

Scenerie:
Widać, że się nad nimi napracowałaś. Najbardziej podobają mi się pierwsze. W tych ostatnich za dużo się dzieje i masz wrażenie, że pracowała, pracowała i się zmęczyła. Jeden element nie pasuje do innych. Zwłaszcza w tej pierwszej po zdjęciu, z tą grzywką, sorki ale nie skumałam o co chodzi.
ocena: 8

Suma: 60,5/70
Super! Oby tak dalej! Rozwijaj się!

Błąd?

Tuż po napisaniu poprzedniego postu stało się coś dziwnego. Sami popatrzcie...
Dobra, może trochę kiepsko widać, ale już wyjaśniam... Podczas gry Globetrotter zdobyłam wystarczająco dużo punktów, żeby zarobić 5sd, ale nie wiedzieć czemu zarobiłam tylko 4sd... I spójrzcie jeszcze na rysuneczki pod napisem "Graj & Zarabiaj". Kiedyś były tam same monety, a teraz jest tylko jedne pieniążek i aż cztery zegarki. Ktoś wie o co chodzi?!

EDIT: JUŻ WIEM! CHYBA CHODZI O TO, ŻE WRÓCIŁ TAK OD DAWNA UPRAGNIONY 1SD NA DZIEŃ!!! TERAZ 4SD TRZEBA WYDAĆ TEGO SAMEGO DNIA, ALE JEDEN ZOSTAJE DLA NAS I WSKAKUJE DO NASZEGO "PORTFELA"!

Przepramszamy

Sorrki, że tak dawno nie pisałyśmy, ale na stardollu jakoś ostatnio nic się nie dzieje... Nudy... Zresztą od jakiegoś czasu wszystko pogrążyło się w nostalgii-pogoda ciągle taka sama, szkoła jak zawsze nudna... Eh... Szkoda gadać.

Ale, żeby nie było tak smutno, to pozdrawiam wszystkich "czytaczy" naszego bloga! Serdeczne dzięki!!!

piątek, 15 stycznia 2010

Darmowa sukienka

Pojawiła się nowa sukienka od American Next Top Model!!!
Oto jak ją zdobyć:
  • Wejdź na www.goproxing.com
  • W okienku wpisz www.stardoll.com
  • Zaloguj się
  • Sukienka jak zwykle będzie czekać przy szafie:)

czwartek, 14 stycznia 2010

xxxpaulinaxxx99





PRZED:

Strój: Kolory wydają mi się zbyt smutne te brązowe włosy powinny być krótsze albo prostsze i najlepiej innego koloru. Ogólnie nie jest najgorzej bo masz wyczucie tylko może postaraj się postawić na kontrast i nie przesadzaj z dodatkami na siłę! Bo co za dużo to nie zdrowo, zawsze lepiej skromnie niż przesadnie.










PO:

Długo nie mogłam znaleźć odpowiednich butów, do tych też zresztą nie jestem w 100% przekonana,ale bluzka i spodnie to klasyczne połączenie do tego białe z czarnym, które zawsze jest trafne. Uzupełniłam to białą apaszką i beretem aby dopełnić całość.














PRZED:

Za smutno za ciemno i zbyt przesadnie. Do tego rzęsy nie pasują do tych oczu. Pieprzyk jest ładny. Co do rodzaju twarzy, oczu i ust nie mam zastrzeżeń. Jednakowoż zmieniłabym kolor włosów i usunęła te okulary.














PO:

Bardzo lubię te okulary. Kolczyki są łagodne, spokojne. Kokardka dodaje niewinności i słodkości. Postawiłam na spokojną fryzurę. Zostawiłam pieprzyk...













Dzięki dla xxxpaulinaxxx99 za udział w metamorfozie i przepraszam, że tak długo czekałaś. :*

NOWY SKLEP!!!

Na Stardollu pojawił się nowy sklep - OTTO. Na razie nie występuje na pasku w starplaza, ale już istnieje link, w którym są wszystkie ubrania
Na szczęście w sklepie mogą kupować ciuchy nie tylko star:)

Oto link pod którym znajdziecie ubrania.

http://www.stardoll.com/pl/starplaza.php?startItemIds=23209,23210,23211,23212,23213,23214,23215,23216,23217,23218,23219,23220,23221,23222,23223,23224,23225,23226,23227,23228,23229,23230,23231,23232,23233,23234,23235,23236,23237,23238,23239,23240,23241,23242,23243,23244,23245,23246,23247,23248,23249,23250,23251,23252,23254,23255,23256,23257,23258,23259

Tak link jest długi.... ale okazja niebywała.

Życze miłego kupowania:)

środa, 13 stycznia 2010

Decade of the teens

No i doczekaliśmy się nowej kolekcji sklepu wymienionego w tytule, oto ona w całej okazałości

Jak dla mnie trochę udziwniony, ale nie jest źle. Fajnie, że nie jest tylko dla ss :)

wtorek, 12 stycznia 2010

Szkoda Gadać

Przepraszam za rzewny charakter tego postu, ale płakać mi się chce. PO RAZ PIERWSZY W ŻYCIU ZOSTAŁAM OKRADZIONA i to na stardollu. Jest mi przykro, ale nie dlatego, że ukradziono mi 120 sd, ale dlatego, że głupia gra na tyle oślepia młodych ludzi, aby posunęli się do kradzieży...
Już wyjaśniam całą historię. Od paru tygodni bardzo staram się o DKNY Lip Print Scarf. Pewna osoba zaproponowała mi, że sprzeda mi go za 130 sd(najpierw miałam od niej kupić rzeczy za 120 sd, a potem sam szalik za 10sd). Na początku trochę z nią gadałam w mojej księdze gości.Wydawała się wiarygodna, ale pozory mylą. Ja głupia dałam się nabrać. Kupiłam te rzeczy za 120sd, a gdy już to zrobiłam ona zablokowała swoją księgę gości i nie chce się do mnie odzywać! Nie mam kasy, nie mam szalika, za to mam doła.
PROSZĘ WAS, SPRÓBUJMY ZGŁOSIĆ JĄ DO ADMINA(TYM KTÓRZY NIE WIEDZĄ JAK TO ZROBIĆ POMOGĘ)! JEŚLI NIE ZNACIE JĘZYKA ANGIELSKIEGO(ZGŁOSZENIA TRZEBA PISAĆ WŁAŚNIE W TYM JĘZYKU) NAPISZĘ ZA WAS, A WY TYLKO WYŚLECIE. ALE PROSZĘ, POMÓŻCIE MI!
i to nie tylko ja padłam jej ofiarą, zapiszcie się do jej klubu "animals5400", a potem luknijcie tu

http://www.stardoll.com/pl/clubs/forum.php?id=525587&topicId=16729896



Oto ona-roshf
~~~Elizabeth_26

poniedziałek, 11 stycznia 2010

Sukienka :)

Słuchajcie, wreszcie coś na tym stardollu się dzieje. Wchodzę sobie do StarDesign, robie wzór projektu i już chcę go uszyć gdy nagle moim oczom ukazała się nowiuteńka sukienka:
Tadam!!!!
I jak? Bo ja widzę uderzające podobieństwo do zdechłego kurczaka!!! No dobra może aż tak źle nie jest... No, ale za piękne to, to też nie jest :)

niedziela, 10 stycznia 2010

strzadala


strzadala


Strój:

Bardzo ciekawa sukienka, utrzymuje razem z dodatkami stylizacje kolorach z białym i srebrnym, które bardzo przypominają nam obecną porę roku. Super strój, ale dodałabym jakiegoś żywszego koloruJ

ocena: 9,5


Twarz:

Bardzo ładny kształt twarzy, oczu ust i nosa. Ale wybrałabym inną fryzurę, obecna nie bardzo pasuje do stroju.

ocena:8


Pokoje:

Cudowne pokoje. Chyba się nad nimi namęczyłaśJ Super nie mam nadnych zastrzeżen

ocena:10


Szafa:

Masz bardzo dużo ubrań i wszystkie są super. Łał!! I na dodatek są utrzymane w porządkuJ

ocena:10


Prezentacja:

Od razu wiadomo co lubisz, a czego nieJ No i jest jeszcze wersja angielska.
Bardzo ciekawa..:)

ocena:9,5


Album:

Widać, że lubisz ubierać lalki. Ale po dłuższym oglądaniu ten album robi się nudny. Wstawiłabym jakiś kolor do twojego albumu.

ocena:8


Scenerie:

Te wcześniejsze bardziej mi się podobają niż te ostatnie, które tez nie są złe.

ocena:8,5


Suma: 63,5/70

Bardzo dobry wynik. Miałam pewne zastrzeżenia, ale ogólnie jest super!! Gratulacje. Trzymaj tak dalej!!

Tyta12

Wow, to już chyba trzecia metamorfoza z kolei :)

PRZED:
Kształt twarzy, nos, brwi i piegi wyglądają fajnie. Natomiast nie do końca jestem przekonana co do tych ust i oczu. Jakoś tak odrywają się od całości, nie współgrają. Ale podsumowując-twarz nie jest ogólnie zła :)














Strój... Przepraszam bardzo, ale mi się po prostu nie podoba. Zarówno kolor i krój spódnicy mnie odrzucają, ta czerwona narzutka kompletnie nie pasuje... Buty są fajne, ale chyba nie do tego stroju. Jedynym plusem jest twórcze podejście do sprawy(nie założyłaś tylko bluzki i spódnicy, ale wzbogaciłaś to tym czerwonym "czymś"). Ale to tylko moja opinia, każdy ma swój gust i najważniejsze, żeby nam samym się podobało.














PO:
Postawiłam na subtelny makijaż oczu(chociaż lekko podkreśliłam je też czarną kredką). Usta dałam w trochę mocniejszym kolorze różu tak, aby pasowały do stroju.















Ze stroju jestem naprawdę bardzo zadowolona. Masz dość mało ciuchów, więc ciężko było wybrać coś naprawdę fajnego. Mi ta stylizacja się bardzo podoba. Wszystko do siebie pasuje, a przy okazji jeszcze odjazdowo wygląda :D




:)

sobota, 9 stycznia 2010

KamiKam

Metamorfoza(ta była bez podawania hasła, więc mogłam zmienić tylko ciuchy, włosy i makijaż).

PRZED:
Kształt twarzy-bardzo ładny. Moje ulubione usta :)
Brwi też super. Nie jestem fanką tych oczu, ale muszę przyznać, że tak pomalowane wyglądają bardzo fajnie. Za tą fryzurą też nie przepadam, ale na koleżance wygląda całkiem nieźle ;)













Strój, hmm, jakby się tak zastanowić to jest ok. Dość nie
typowe połączenie czerwieni i fioletu. Ja chyba jednak wolałabym jakieś klasyczne rozwiązanie np. fiolet i czerń. Lubię tą sukienkę, natomiast nie podobają mi się rajstopy, są takie nijakie. Ale ogólnie rzecz biorąc, to widzimy, że KamiKam ma nieprzeciętny zmysł stylistyczny i całość prezentuję się bardzo nowocześnie














PO:
Kurczę, uwielbiam te okulary, więc nie mogłam się powstrzymać i musiałam je założyć. Co do włosów to nie wiem dlaczego akurat takie wybrałam, ale chyba nieźle wyglądają :P
Makijaż starałam się utrzymać w stylu retro-pomarańczowe usta, przesadnie długie rzęsy. No i pieprzyk...













Bardzo prostą stylizację-czarny golf i białe spodnie, wzbogaciłam wyrazistymi dodatkami. Szalik/chusta i buty w żółciutką panterkę dodają "pazura", a bransoletka-kokarda po prostu fajnie wygląda. Wydaje mi się, że taki strój idealnie nadaje się do pracy, do szkoły, ale również na spotkanie towarzyskie.






Dziękujemy naszej modelce KamiKam

piątek, 8 stycznia 2010

Spódnica i buty z LE


Spódnica po lewej stronie, to oczywiście ta, z kolekcji LE, natomiast ta po prawej stronie zdobiła ciało Freidy Pinto na wiosennym pokazie Louisa Vuittona. Oba ciuszki są do siebie bardzo podobne(poza kolorem, nie różnią się prawie niczym)














No i znowu ta sama sytuacja, buty na dole-stardollowe LE, a te po prawej projekt Christian Louboutin. Obie pary są identyczne!


Zarówno buty i spódnica bardzo mi się podobają. A Wam? ;)

czwartek, 7 stycznia 2010

Botki...



Czy kojarzysz botki z Rio "Leopard Print Boots"? A może nawet je masz? A może bardzo Ci się one podobają i chciałabyś mieć takie w realu? Masz taką możliwość!!! Owe buty są bardzo podobne to tych zaprojektowanych przez Christiana Louboutina!!! Niestety są one bardzo drogie.

Botki na stardollu kosztowały kiedyś 5 sd, niestety już zostały wycofane ze sprzedaży:(

środa, 6 stycznia 2010

Darmówka!!!

Nie jesteś superstar? Nie masz kosmetyków? Nie martw się jest nowa darmówka!!! Płyn do zmywania makijażu z Sephory. Może nie do konca Ci się on przyda, ale zawsze twoje okienko z kosmetykami nie będzie świeciło pustkami. Wystarczy wkleić link:

http://www.stardoll.com/pl/starplaza.php?startItemIds=12263

Darmówka znajduje się z lewym górnym rogu przymierzalni.

wtorek, 5 stycznia 2010

CZERWONA_JAGODA

No i blog doczekał się pierwszej metamorfozy:







PRZED:
bardzo podoba mi się twarz, jest ładna, estetyczna, spokojna, harmonijna... Różowe akcenty dodają całości delikatności.












Strój też był ok, choć jak na mój gust troszeczkę zaagresywny. Lubię projekty MW, ale chyba jednak wole tradycyjne stardollowe ubrania :)















PO:
musiałam oczywiście zmienić twarz, żeby pasowała do nowego stroju. Chociaż jak już napisałam wcześniej, do poprzedniej nie miałam żadnych
zarzutów. Teraz dodałam trochę niebieskiego cienia, zmieniłam brwi i
włosy. Zdjęłam kolczyki.












Nowy strój...Wydaje mi się, że dżinsowa kurteczka i dżinsy, razem wyglądają ok. Zakładając srebrną bluzkę dostosowujemy się do najnowszych trędów. Srebrno-niebieska torebka stała się idealnym dopełnieniem całej stylizacji. Jest to strój uniwersalny nadający się i na dyskotekę, i na urodziny do koleżanki, i na randkę ;)















Mam nadzieję, że podoba Ci się Twój nowy image, lecz zrozumiem jeśli wrócisz do poprzedniego. Dość radykalna przemiana, jednak to tylko gra, w której wszystko da się odwrócić! Dziękujemy CZERWONEJ_JAGODZIE za chęć wzięcia udziału w metamorfozach i poszukujemy następnych chętnych!